Salam ukhuwwah! . Ini adalah sebuah diari kehidupan seorang hamba Allah yang bermusafir di bumi Allah untuk mencari nur dan hidayah-Nya dalam perjalanan menuju mardhatillah. Moga tinta ini memberi manfaat buat diri ini dan diri teman-teman pembaca dalam mencari redha Allah.

Saturday, November 15, 2008

PROGRAM BARU PMIUM..Jom Join!!!

Jom Join! Program masa cuti anda! Pasti memberi makna!


LAKIUM adalah singkatan kepada LATIHAN KEPIMPINAN ULAMA MUDA MALAYSIA atau lebih sin0nim dengan nama LATIHAN KEPIMPINAN ISLAM UNIVERSITI MALAYA.

LAKIUM adalah satu program yang diusahakan oleh Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya dengan kerjasama Persatuan Ulama Malaysia (PUM). LAKIUM ini adalah medium untuk memberi kefahaman Islam yang jelas berkaitan dengan aqidah di samping penerapan nilai-nilai Islam yang syumul.


Pasti memberi ketenangan kepada anda!
Antara pemandangan tapak program yang menghijau dan menyejuk mata



Antara kemudahan outdoor yang disediakan (obsacle)


Lagi aktiviti outdoor!!


Flying fox


Program tarbiyah dan pembinaan sahsiah ini menawarkan pelbagai aktiviti yang selari dengan nilai-nilai Islam merangkumi aspek pembinaan sahsiah, leadership, spiritual mahu pun fizikal.
Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Sudah tiba masanya kita mengorak langkah membina karisma seorang mahasiswa muslim!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...